Програма творчих конкурсів

конк

конк 2

Спеціальність «Образотворче мистецтво, декоративно-прикладне мистецтво, реставрація»

Спеціалізація «ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО»

Перед творчим конкурсом проводиться консультація та співбесіда, метою якої є:

з’ясування мотивації вступу до училища культури;

виявлення рівня загальної культури абітурієнта, рівня загальних знань з  обраного фаху;

виявлення розуміння абітурієнтом специфіки майбутньої професії;

виявлення рівня художньої підготовки абітурієнта на підставі перегляду представлених ним домашніх робіт.

Організаційні вимоги

Абітурієнтподає до приймальної комісії разом з документами не менше 5 домашніх робіт (2 малюнки олівцем,  2 живописні роботи та одну роботу з декоративно-прикладного мистецтва);

вступник повинен мати: 4–5 аркушів паперу (60х40 см), олівці, гумку, кнопки, 2 склянки з водою, палітру, акварельні фарби, пензлі, матеріали для виконання декоративної композиції.

Творчий конкурс проводиться у 3 етапи і, відповідно, триває 3 дні.

Iетап

Рисунок:

виконання натюрморту із 3-4 гіпсових геометричних фігур при контрастному штучному освітленні на нейтральному фоні.

Термін виконання роботи – 6 академічних годин.

Параметри оцінювання

правильність компонування малюнка на робочій  площині;

правильність взаємного розташування  предметів;

пропорційність зображуваних предметів;

дотримання лінійної перспективи при побудові форми;

передача характеру матеріалу і форми предметів в умовах денного освітлення;

завершеність роботи.

II етап

Живопис:

натюрморт із 3 предметів побуту (простих за формою, різних за матеріалом) на фоні однотонної драпіровки.

Завдання виконується при денному освітленні.

Термін виконання роботи – 6 академічних годин.

Параметри оцінювання

правильність компонування зображення, перспективне скорочення форми у просторі;

вміння передавати об’єм предметів кольором, характером мазків;

вміння передавати матеріальність, розташування предметів у просторі;

рівень володіння технічними прийомами роботи акварельними фарбами;

завершеність роботи.

III етап

Композиція:

закомпонувати і виконати в матеріалі орнамент із запропонованих елементів в заданій геометричній формі (квадрат, прямокутник, круг). Матеріал і техніка виконання – за вибором абітурієнта.

Термін виконання роботи – 6 академічних годин.

Параметри оцінювання

побудова (компонування) орнаменту на робочій площині залежно від заданої форми (квадрат, прямокутник, круг);

дотримання в орнаменті ритму, контрасту, акценту та інших елементів композиції;

вдале колірне вирішення роботи;

декоративне рішення елементів орнаменту;

завершеність роботи.

 

Спеціальність  «Хореографія»

Спеціалізація «НАРОДНА ХОРЕОГРАФІЯ»

Перед творчим конкурсом проводиться консультація та співбесіда, метою якої є:

з’ясування мотивації вступу до училища культури;

виявлення рівня загальної культури абітурієнта, рівня загальних знань з обраного фаху (відомі на Україні танцювальні колективи, основні хореографічні терміни, назви танцювальних рухів, танцювальних вправ);

виявлення розуміння абітурієнтом специфіки майбутньої професії.

Організаційні вимоги

Пред’явити комісії медичну довідку, яка засвідчує готовність  до  підвищених фізичних  навантажень.

При собі мати танцювальну форму:

дівчатам  –          танцювальне  взуття (чоботи ,туфлі, балетне взуття),  лосини, трико

(купальник).

юнакам  – танцювальне  взуття (чоботи, балетне взуття), футболку, тренувальні брюки (лосини).

 

Творчий конкурс складається з двох частин

І – перевірка  музичних даних (слух, ритм, пам’ять) та конституційних даних (виворітність, гнучкість, пластичність, танцювальний крок, стрибок);

ІІ – виконання абітурієнтом танцю (етюду, фрагмента хореографічного номера) будь-якого характеру, будь-якого виду хореографічного мистецтва (класичний, народний, сучасний, бальний).

Параметри оцінювання

Перевірка музичних даних:

відчуття ритму – точність відтворення запропонованих ритмічних малюнків;

музичний слух – правильність визначення на слух кількості звуків, які одночасно звучать на інструменті;

музична пам’ять – точність повторення голосом запропонованих музичних фраз.

Виконання танцю:

емоційність сприйняття характеру музики;

технічна вправність виконання;

вміння передати художньо-хореографічний образ.