ДИРИГУВАННЯ ТА ЧИТАННЯ ОРКЕСТРОВИХ ПАРТИТУР (НІМД)

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ (для студентів на базі 11 класів)

Розробник: Є.Г. Мосякін

ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

II курс III семестр

Навчальний модуль № 1
Самостійна робота № 1. Підготувати письмове повідомлення про видатних вітчизняних та зарубіжних диригентів.
Форма і термін контролю: Перевірка повідомлення. Заняття № 12
Програмові вимоги:
Знати короткий творчий шлях видатних українських та зарубіжних диригентів та уміти надати про них інформацію.

Навчальний модуль № 2
Самостійна робота № 2. Підготувати інформацію про авторів творів, які студенти готують на модульну контрольну роботу № 2
Форма і термін контролю: Перевірка повідомлення. Заняття № 15
Програмові вимоги:
Знати короткий творчий шлях авторів творів та уміти надати про них інформацію.

II курс IV семестр (1 кредит – 54 год.)

Навчальний модуль № 3
Самостійна робота № 3. Підготувати музично-теоретичний аналіз двох різнохарактерних творів, що не вивчаються в класі, але включені до семестрового робочого плану викладача з дисципліни для самостійного опрацювання студентами.
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз творів). Заняття № 15
Програмові вимоги:
Знати особливості аналізу та вивчення музичних творів.
Уміти проаналізувати музичні твори за запропонованою схемою.

Навчальний модуль № 4

Самостійна робота № 4. Підготувати музично-теоретичний аналіз твору, винесеного на самостійне опрацювання(схема тактування на «2»).
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз творів). Заняття № 32
Програмові вимоги:
Знати схему тактування на «2» та розміри, в яких вона може бути застосована; особливості аналізу та вивчення музичних творів.
Уміти проаналізувати музичні твори за запропонованою схемою.

III курс V семестр (1 кредит – 54 год.)

Навчальний модуль № 5
Самостійна робота № 5. Підготувати музично-теоретичний аналіз твору, винесеного на самостійне опрацювання(схема тактування на «6»).
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз творів). Заняття № 15
Програмові вимоги:
Знати схему тактування на «6» та розміри, в яких вона може бути застосована; особливості аналізу та вивчення музичних творів.
Уміти проаналізувати музичні твори за запропонованою схемою.

Навчальний модуль № 6

Самостійна робота № 6. Прочитати за фортепіано окремі ансамблеві партії, ансамблеву партитуру твору в цілому.
Форма і термін контролю: Співбесіда(читання ансамблевої партитури). Заняття № 31
Програмові вимоги:
Знати види партитур для духового оркестру, що таке оркестрова фактура, її головні елементи; транспонуючі духові інструменти строю Сі бемоль та Мі бемоль, їх розміщення в оркестровій партитурі для духового оркестру малого мідного складу.
Уміти прочитати будь-яку ансамблеву партію за фортепіано, ансамблеву партитуру в цілому.

ІІІ курс VI семестр

Навчальний модуль № 7
Самостійна робота № 7. Підготувати виконавський аналіз оркестрової партитури твору для малого складу духового оркестру, прочитати за фортепіано окремі оркестрові партії, оркестрову партитуру твору в цілому.
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз оркестрової партитури). Заняття № 18
Програмові вимоги:
Знати види партитур для духового оркестру, що таке оркестрова фактура, її головні елементи; складну схему тактування на «3» з дробленням та розміри, в яких вона може бути застосована; різні види фермат та правила їх тактування; методику читання окремих оркестрових партій транспонуючих духових інструментів.
Уміти проаналізувати музичні твори за запропонованою схемою; прочитати за фортепіано оркестрову партитуру для духового оркестру малого мідного складу.

Навчальний модуль № 8

Самостійна робота № 8. Підготувати виконавський аналіз оркестрової партитури твору для малого складу духового оркестру, прочитати за фортепіано окремі оркестрові партії, оркестрову партитуру твору в цілому.
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз оркестрової партитури). Заняття № 38
Програмові вимоги:
Знати складні схеми тактування на «9», «12» з дробленням та розміри, в яких вони можуть бути застосовані; методику читання окремих оркестрових партій транспонуючих та нетранспонуючих духових інструментів, оркестрових партитур для духового оркестру малого складу за фортепіано.
Уміти проаналізувати музичні твори за запропонованою схемою; прочитати за фортепіано окремі оркестрові партії і оркестрову партитуру для духового оркестру малого мідного складу.

IV курс VII семестр

Навчальний модуль № 9

Самостійна робота № 9:
Завдання № 1. Підготувати музично-теоретичний аналіз одного з творів(схема тактування на «раз»).
Завдання № 2. Підготувати для виконання в класі твір малої форми по партитурі для духового оркестру малого мішаного складу та підготувати виконавський аналіз цього твору, прочитати за фортепіано будь-яку оркестрову партію, оркестрову партитуру твору в цілому.
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз твору; виконання твору). Заняття № 15
Програмові вимоги:
Знати схему тактування на «раз», розміри, в яких вона може бути застосована; критерії вибору схем тактування; засоби диригентської виразності; особливості аналізу та вивчення музичних творів; транспонуючі духові інструменти строю Фа; розміщення інструментів та оркестрових груп у партитурі для малого(середнього)мішаного духового оркестру; методику читання оркестрових партій, груп та оркестрової партитури для духового оркестру визначеного складу за фортепіано;
Уміти проаналізувати музичні твори за запропонованою схемою; продиригувати твір малої форми; прочитати за фортепіано окремі оркестрові партії і оркестрову партитуру для духового оркестру малого мішаного складу.

Навчальний модуль № 10

Самостійна робота № 10. Підготувати для виконання в класі твір малої форми по партитурі для духового оркестру малого мішаного складу та підготувати виконавський аналіз цього твору, прочитати за фортепіано будь-яку оркестрову партію
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз твору; виконання твору). Заняття № 17
Програмові вимоги:
Знати нерівномірно – складні(мішані)схеми тактування на «5» і «7» та розміри, в яких вони можуть бути застосовані; критерії вибору схем тактування; розміщення інструментів та оркестрових груп у партитурі для малого(середнього)мішаного духового оркестру; методику читання оркестрових партій, груп та оркестрової партитури для духового оркестру визначеного складу за фортепіано; особливості аналізу та вивчення музичних творів.
Уміти продиригувати твір малої форми по партитурі для духового оркестру малого мішаного складу; проаналізувати його та прочитати за фортепіано оркестрову партію.

IV курс VIII семестр (1 кредит – 54 год.)

Навчальний модуль № 11
Самостійна робота № 11. Підготувати нотний матеріал(розписування оркестрових партій за необхідності)та виконавський аналіз оркестрової партитури твору з програми державного іспиту з дисципліни.
Форма і термін контролю: Перевірка нотного матеріалу. Співбесіда(аналіз твору). Заняття № 6
Програмові вимоги:
Знати усі схеми тактування, що вивчались у попередніх семестрах та критерії їх вибору(за визначеними ознаками); особливості аналізу та вивчення музичних творів.
Уміти розписати оркестрові партії; зробити виконавський аналіз оркестрової партитури.

Навчальний модуль № 12
Самостійна робота № 12. Підготувати виконавський аналіз оркестрової партитури твору для малого мішаного складу духового оркестру(власна інструментовка студента), прочитати за фортепіано будь-яку оркестрову партію, партитуру твору в цілому.
Форма і термін контролю: Співбесіда(аналіз твору; виконання твору). Заняття №
Програмові вимоги:
Знати усі схеми тактування, що вивчались у попередніх семестрах та критерії їх вибору(за визначеними ознаками); особливості аналізу та вивчення музичних творів.
Уміти аналізувати оркестрові партитури творів для духового оркестру малого мішаного складу; прочитати за фортепіано оркестрові партитури творів для духового оркестру малого мішаного складу.

 

 

м. Гадяч, пл. Соборна, 9А

Україна, Полтавська область

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Слідкуйте за нами у соцмережах

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу

smalllogo

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу