СУЧАСНИЙ ТА БАЛЬНИЙ ТАНЕЦЬ

Методичний пакет дисципліни для студентів спецільності 5.02020201 «Хореографія»

Розробник – викладач  О.Г.Островна

ЗМІСТ НАВЧАЛЬНИХ МОДУЛІВ

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ №1

Тема 1. Мета та завдання дисципліни  «Сучасний та бальний танець», її місце в системі підготовки хореографічних кадрів.

  1. Сучасний та бальний танець – як предмет вивчення.
  2. Мета і завдання курсу.
  3. Сучасний та бальний танець  його роль в естетичному вихованні молоді.

Література до вивчення:

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство, 1973 ст. 3-5
  2. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.2-4

Питання до самоконтролю

  1. Які основні завдання курсу « Сучасний та бальний танець»?
  2. З якими видами танців найтісніше пов’язаний «Сучасний та бальний танець»?

Тема 2. Основні позиції ніг та положення рук в парі. Постановка корпуса при вивченні  «Сучасного та бального танцю». Тренувальні  вправи на середині зали на розвиток координації,гнучкості тіла,та рухливості суглобів.

  1. Основні позиції ніг та положення рук в парі.
  2. Постановка  корпуса при вивченні «Сучасного та бального танцю»
  3. Тренувальні  вправи на середині зали на розвиток координації,гнучкості тіла,та рухливості суглобів.

Література до вивчення

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 8-10
  2. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.46-49
  3. «Секрет танца» Санкт – Петербург «Золотой век» 1997 ст. 369 – 406

Питання до самоконтролю

  1. Яка відмінність між позиціями ніг в «Народно – сценічному» та «Сучасно -бальному танці»?
  2. Які специфічні особливості  постановки корпуса та положення рук в парі?
  3. Які тренувальні вправи можна використати  на середині зали на розвиток координації,гнучкості тіла,та рухливості суглобів.

Тема 3. Характеристика танцю «Рок-н-ролл».Основні рухи танцю.

  1. Основні рухи танцю «Рок-н-ролл».
  2. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство, 1973. – Ст.198-200.
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст.343-346

Питання до самоконтролю:

  1. Що характерне для виконання дитячих танцю «Рок-н-ролл»?
  2. Який за характером музичний супровід?

Тема 4. Характеристика танцю«Чарльстон».

  1. Коротка характеристика танцю«Чарльстон»
  2. Вивчення основних рухів танцю «Чарльстон»
  3. Вивчення комбінацій танцю «Чарльстон»

Література до вивчення:

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство, 1973 ст.262 – 265

Питання до самоконтролю:

  1. Що характерне для виконання  танців «Чарльстон»?
  2. Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота.

Тема 5. Характеристика танцю «Вальс». Основні положення рук в парі. Основні рухи танцю.

  1. Коротка характеристика танцю «Вальс»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Комбінація на основі рухів танцю «Вальс»

Література до вивчення:

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.223.
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст.91 -95.

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота.

Тема 6. Танець історичної спадщини «Фігурний вальс»

  1. Коротка характеристика танцю «Фігурний вальс»
  2. Основні рухи танців
  3. Вивчення комбінації танцю

Література до вивчення:

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.198-200
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 121-132

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ №2

Тема 7. Характеристика танцю «Повільний вальс». Основні рухи танцю. Основні положення рук в парі.

  1. Коротка характеристика танцю «Повільний вальс»
  2. Основні рухи танцю
  3. Вивчення комбінації танцю

Література до вивчення :

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.223
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 145 – 169

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 8. Розучування рухів танцю європейської програми «Віденський вальс»

  1. Коротка характеристика « Віденський вальс»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 105-112
  2. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.133-139

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи виконуються в танці « Віденський  вальс»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ №3

Тема 9. Розучування рухів танцю європейської програми « Квік – степ»»

  1. Коротка характеристика « Квік – степ»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю

Література до вивчення:

  1. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.50-69

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Квік – степ»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 10. Розучування рухів європейської  програми «Танго»

  1. Коротка характеристика « Танго»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.72-87
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 61-70
  3. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.266-268

Питання до самоконтролю

1.Які основні рухи виконуються в танці «Танго»
2.Які основні положення виконавців в парі?
3.Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ №4

Тема 11. «Хастл» – побутовий танець латиноамериканського походження.

  1. Коротка характеристика танцю«Хастл»
  2. Основні рухи танців
  3. Вивчення комбінації танцю

Література до вивчення:

  1. Відеоматеріал із записами композиціями танцю.

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 12. « Сальса» – побутовий танець латиноамериканського походження

  1. Коротка характеристика танцю «Сальса»
  2. Основні рухи танців
  3. Вивчення комбінації танцю

Література до вивчення:

  1. Відеоматеріал із записами композиціями танцю.

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 13. Характеристика танцю «Ча-ча-ча». Основні положення рук в парі. Основні рухи танцю.

  1. Коротка характеристика « Ча-ча-ча»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 183-188
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.144-155

Питання до самоконтролю

1.Які основні рухи виконуються в танці «Ча-ча-ча»
2.Які основні положення виконавців в парі?
3.Який характер, манера та особливості танцю «Ча-ча-ча»?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ № 5

Тема 14. Розучування рухів латиноамериканської програми «Самба»

  1. Коротка характеристика «Самба»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

1.Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 223-224
2.Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.162-170

Питання до самоконтролю

1.Які основні рухи виконуються в танці «Самба»?
2.Які основні положення виконавців в парі?
3.Який за характером музичний супровід?

Тема 15. Розучування рухів латиноамериканської програми «Джайв»

  1. Коротка характеристика « Джайв»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 14-16
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.303-308

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Джайв»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема16. Розучування рухів латиноамериканської програми « Румба» – танець кохання.

  1. Коротка характеристика « Румба»
  2. Основні рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 200-202
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.155-162

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Румба»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ № 6

Тема 17. Характеристика танцю «Повільний вальс». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика танцю «Повільний вальс»
  2. Основні рухи танцю
  3. Вивчення ускладненої комбінації танцю

Література до вивчення :

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.223
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 145 – 169

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 18. Розучування рухів танцю європейської програми «Віденський вальс». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Віденський вальс».
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 105-112
  2. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.133-139

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи виконуються в танці « Віденський  вальс»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 19. Розучування рухів танцю європейської програми «Квік – степ». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Квік – степ»
  2. Ускладнені рухи танцю.
  3. Постановка ускладненої комбінації танцю

Література до вивчення:

  1. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.50-69

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Квік – степ»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема20. Розучування рухів європейської  програми « Танго». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Танго»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.72-87
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 61-70
  3. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.266-268

Питання до самоконтролю

1.Які основні рухи виконуються в танці «Танго»?
2.Які основні положення виконавців в парі?
3.Який за характером музичний супровід?
4. Який характер та манера танцю «Танго»?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ №7

Тема 21.Характеристика танцю « Ча-ча-ча». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Ча-ча-ча»
  2. Ускладнені рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 183-188
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.144-155

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Ча-ча-ча»
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який характер, манера та особливості танцю «Ча-ча-ча»?

Тема 22. Розучування рухів латиноамериканської програми «Самба». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Самба»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 223-224
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство ,1973 ст.162-170

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Самба»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 23. Розучування рухів латиноамериканської програми «Джайв». Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Джайв»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 14-16
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.303-308

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Джайв»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 24. Розучування рухів латиноамериканської програми « Румба» – танець кохання. Розучування ускладненої комбінації.

  1. Коротка характеристика « Румба»
  2. Складнені рухи танцю.
  3. Постановка ускладненої комбінації танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 200-202
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.155-162

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Румба»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ № 8

Тема 25. Характеристика танцю «Повільний вальс». Постановка композиції танцю.

  1. Коротка характеристика танцю «Повільний вальс»
  2. Основні рухи танцю
  3. Вивчення композиції танцю

Література до вивчення:

  1. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.223
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 145 – 169

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи використовуються в танці?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 26. Розучування рухів танцю європейської програми « Віденський вальс». Постановка композиції танцю.

  1. Коротка характеристика « Віденський вальс»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 105-112
  2. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.133-139

Питання до самоконтролю:

  1. Які основні рухи виконуються в танці « Віденський  вальс»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 27. Розучування рухів танцю європейської програми « Квік – степ».

Постановка композиції танцю.

  1. Коротка характеристика « Квік – степ»
  2. Ускладнені рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю

Література до вивчення:

  1. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.50-69

Питання до самоконтролю:

1.Які основні рухи виконуються в танці «Квік – степ»?

  1. Які основні положення виконавців в парі?
  2. Який за характером музичний супровід?

Тема 28. Розучування рухів європейської  програми « Танго». Постановка композиції танцю.

  1. Коротка характеристика « Танго»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю.

Література до вивчення:

  1. Мур А. « Бальные танцы» -М.:АСТ, 2004 ст.72-87
  2. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 61-70
  3. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.266-268

Питання до самоконтролю

1.Які основні рухи виконуються в танці «Танго»?
2.Які основні положення виконавців в парі?
3.Який за характером музичний супровід?
4. Який характер та манера танцю «Танго»?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

НАВЧАЛЬНИЙ МОДУЛЬ № 9

Тема 29.Характеристика танцю «Ча-ча-ча». Розучування композиції танцю.

  1. Коротка характеристика «Ча-ча-ча»
  2. Ускладнені рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 183-188
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство, 1973 ст.144-155

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Ча-ча-ча»
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який характер, манера та особливості танцю «Ча-ча-ча»?

Тема 30. Розучування рухів латиноамериканської програми «Самба». Розучування композиції танцю.

  1. Коротка характеристика « Самба»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 223-224
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.162-170

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Самба»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 31. Розучування рухів латиноамериканської програми «Джайв».  Розучування композиції танцю.

  1. Коротка характеристика « Джайв»
  2. Ускладнені  рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 14-16
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.303-308

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Джайв»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Тема 32. Розучування рухів латиноамериканської програми « Румба» – танець кохання. Розучування композиції танцю.

  1. Коротка характеристика « Румба»
  2. Ускладнені рухи танцю.
  3. Постановка композиції танцю.

Література до вивчення:

  1. Диниц Е.В., Ермаков Д.А. «Азбука танца» – М.: АСТ: Донецк. Сталкер, 2005 ст. 200-202
  2. Уральська В., Стриганов В. «Современный бальный танец» – М.: Искусство,1973 ст.155-162

Питання до самоконтролю

  1. Які основні рухи виконуються в танці «Румба»?
  2. Які основні положення виконавців в парі?
  3. Який за характером музичний супровід?

Складові модульного оцінювання: поточне, самостійна робота

м. Гадяч, пл. Соборна, 9А

Україна, Полтавська область

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Слідкуйте за нами у соцмережах

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу

smalllogo

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу