ВИВЧЕННЯ ОРКЕСТРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ (НІМД)

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ   (для студентів на базі 11 класів)

Розробник: Є.Г. Мосякін

ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

II курс III семестр

Навчальний модуль № 1

Самостійна робота № 1. Виконати на великому барабані та тарілках по одному оркестровому творові(або уривку з оркестрових творів).

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: основи раціональної постановки при грі на ударних інструментах та закономірності її формування, основи методики навчання гри на ударних інструментах на початковому етапі; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату барабані під час гри на малому та методи їх усунення.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на малому барабані.

Самостійна робота № 2. Виконати на малому барабані оркестрову партію або уривок з оркестрової партії твору.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: основи раціональної постановки при грі на ударних інструментах та закономірності її формування, основи методики навчання гри на ударних інструментах на початковому етапі; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату барабані під час гри на малому та методи їх усунення.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на малому барабані.

Навчальний модуль № 2

Самостійна робота № 3. Виконати на інструменті(флейта/кларнет)мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: принцип дії клапанно-важільних механізмів дерев’яних духових інструментів; положення корпуса, голови, рук і ніг під час гри; основи раціональної постановки та закономірності її формування в процесі гри на дерев’яних духових інструментах; стрій, нотацію, аплікатуру, діапазон; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату та методи їх усунення; основи методики навчання гри на початковому етапі.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на дерев’яних духових інструментах.

II курс IV семестр (2 кредити – 108 год.)

Навчальний модуль № 3

Самостійна робота № 4. Виконати на інструменті(кларнет/саксофон)мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: принцип дії клапанно-важільних механізмів дерев’яних духових інструментів; положення корпуса, голови, рук і ніг під час гри; основи раціональної постановки та закономірності її формування в процесі гри на дерев’яних духових інструментах; основи методики навчання гри на початковому етапі; стрій, нотацію, аплікатуру, діапазон інструмента; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату та методи їх усунення.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на дерев’яних духових інструментах.

Навчальний модуль № 4

Самостійна робота № 5. Виконати на інструменті(саксофон або один з інструментів основної групи мідних духових)мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: принцип дії клапанно-важільних механізмів дерев’яних духових інструментів(принцип дії вентильних(помпових))механізмів мідних духових інструментів); положення корпуса, голови, рук і ніг під час гри; основи раціональної постановки та закономірності її формування; стрій, нотацію, аплікатуру, діапазон інструмента; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату та методи їх усунення; основи методики навчання гри на дерев’яних духових інструментах на початковому етапі.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на дерев’яних(мідних)духових інструментах.

Навчальний модуль № 5

Самостійна робота № 6. Виконати на інструменті(валторна(інструменти основної групи мідних духових – труба)корнет, альт, тенор, баритон)мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: принцип дії вентильних(помпових)механізмів мідних духових інструментів; положення корпуса, голови, рук і ніг під час гри; основи раціональної постановки та закономірності її формування; стрій, нотацію, аплікатуру, діапазон інструмента; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату та методи їх усунення; основи методики навчання гри на мідних духових інструментах на початковому етапі.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на мідних духових інструментах.

Навчальний модуль № 6

Самостійна робота №7. Виконати на інструменті(тромбон(інструменти основної групи мідних духових – труба)корнет, альт, тенор, баритон) мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: принцип дії вентильних або помпових(кулісних – у тромбона)механізмів духових інструментів; положення корпуса, голови, рук і ніг під час гри ;основи раціональної постановки та закономірності її формування; нотацію, аплікатуру, діапазон, технічні можливості інструмента; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату та методи їх усунення; основи методики навчання гри на духових інструментах на початковому етапі.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на мідних духових інструментах.

ІІI курс V семестр

Навчальний модуль № 7

Самостійна робота № 8. Виконати на інструменті(туба(труба)корнет, альт, тенор, баритон)мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми.

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: принцип дії вентильних або помпових механізмів духових інструментів; положення корпуса, голови, рук і ніг під час гри; основи раціональної постановки та закономірності її формування; стрій, нотацію, аплікатуру, діапазон, технічні можливості інструмента; найбільш розповсюджені недоліки в роботі виконавського апарату та методи їх усунення; основи методики навчання гри на духових інструментах на початковому етапі.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на мідних духових інструментах.

Навчальний модуль № 8

Самостійна робота № 9. Виконати на електрогітарі твір малої форми.

/Самостійна робота № 9. Для студентів, що спеціалізуються на електрогітарі / гітарівиконати на бас–гітарі підготовлену мажорну або мінорну гаму в тональностях до 2-х знаків та твір малої форми./

Форма і термін контролю: Перевірка виконання практичної роботи. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: якими повинні бути положення корпуса, рук і ніг під час гри на електрогітарі, постава рук для гри медіатором; стрій, нотацію, аплікатуру, діапазон інструмента; основні прийоми звуковидобування на інструменті; буквено-цифрову систему запису акордів, найбільш уживану аплікатуру мажорних та мінорних тризвуків; способи виконання акордів з використанням відкритих струн у першій позиції та виконання акордів з використанням прийому баре; основи методики навчання гри на інструменті на початковому етапі.

Володіти початковими уміннями та навичками гри на електрогітарі(бас-гітарі).

Навчальний модуль № 9

Самостійна робота № 10. Підготувати інформацію про різновиди сучасних електронно – клавішних музичних інструментів відомих виробників (комп’ютерний набір).

Форма і термін контролю: Заслуховування повідомлення. Згідно з розкладом індивідуальних занять(за тиждень до МКР).

Програмові вимоги:

Знати: назви сучасних популярних програмних клавішних музичних інструментів та їх виробників.

 

м. Гадяч, пл. Соборна, 9А

Україна, Полтавська область

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Слідкуйте за нами у соцмережах

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу

smalllogo

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу

Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського

Єдиний в Полтавській області навчальний заклад, що готує спеціалістів для сфери культури та мистецтва.

Сайт-призер 10-го всеукраїнського конкурсу на кращий WEB-сайт навчального закладу