НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ (для студентів на базі 9 класів)
Розробник – Є.Г. Мосякін
ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
III курс VI семестр
Навчальний модуль № 1
Самостійна робота № 1.Виконати завдання для позааудиторних групових занять з розучування ансамблевих партій твору(за завданням викладача).
Форма і термін контролю: Перевірка повідомлення. Термін перевірки – 5-й тиждень.
Програмові вимоги:
Знати: позначення штрихів, динамічних відтінків, темпів, види атаки звуку, типи виконавського дихання, аплікатуру інструментів; способи настроювання духових інструментів; ансамблеву функцію свого інструменту; схему музично-теоретичного аналізу твору.
Вміти: здійснювати настроювання інструментів, що входять до складу ансамблю духових інструментів; володіти технікою гри на інструменті; користуючись різними джерелами відшукати та надати інформацію про твір та його автора(ів).
Навчальний модуль № 2
Самостійна робота № 2. Провести позааудиторні репетиції з розучування ансамблевих партій твору(виконання завдань викладача у вілповідності зі змістом етапів роботи над твором).
Форма і термін контролю: Репетиційна робота над ансамблевими творами(групові заняття). Термін перевірки – 10-й тиждень.
Програмові вимоги:
Знати: способи настроювання інструментів, що входять до складу ансамблю; ансамблеву функцію свого інструменту; особливості організації та здійсненя репетиційної роботи з ансамблями духових інструментів.
Вміти: здійснювати настроювання інструментів, що входять до складу ансамблю; володіти технікою гри на інструменті інструменті(в межах ансамблевого репертуару визначеного ступеня складності, що планується на семестр).
Навчальний модуль № 3
Самостійна робота № 3. Провести позааудиторні репетиції з розучування ансамблевих партій твору(виконання завдань викладача у вілповідності зі змістом етапів роботи над твором).
Форма і термін контролю: Репетиційна робота над ансамблевими творами(групові заняття). Термін перевірки – 18-й тиждень.
Програмові вимоги:
Знати: ансамблеву функцію свого інструменту; особливості організації та здійсненя репетиційної роботи з естрадними ансамблями.
Вміти: здійснювати настроювання інструментів, що входять до складу естрадного ансамблю; володіти технікою гри на інструменті(в межах ансамблевого репертуару визначеного ступеня складності, що планується на семестр).