Методичний пакет дисципліни для студентів спеціальності «Хореографія»
Розробник: Л.П.Магазій, спеціаліст вищої категорії
Навчальний модуль №1
Тема 1. Вступ. Мета і завдання вивчення дисципліни «Класичний танець».
- Становлення та розвиток системи класичного танцю.
- Мета та завдання вивчення дисципліни.
- Складові навчального заняття класичного танцю та необхідні умови для його проведення.
Питання до самоконтролю:
- Що таке класичний танець?
- Походження школи класичного танцю.
- Назвати основні принципи класичного танцю.
- Які складові заняття класичного танцю?
- Назвіть літературу для вивчення класичного танцю.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007. – С. 27-30.
Тема2. Методика вивчення вправ екзерсису біля станка: постановка корпусу, позиції ніг, demi plie з I, II, V позиції ніг, battementtendu, нахили корпусу з I позиції обличчям до станка, підготовче portdebras, battementtendu jete, passé parterre, поняття напрямків en dehors і en dedans, demironddejambeparterreendehorsiendedans , battementtendu з V позиції, battementtendujеte з Vnозиції, battement tеndu з demiplie з Vnозиції, battement tendujete з demiplie з Vnозиції.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема3. Методика вивчення екзерсису на середині зали: позиції рук і підготовче положення, положення і рухи голови, координуючі рухи голови, підготовче portdebras, demiplie з I, II, V позиції.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№1:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– постановку корпусу, голови, рук та ніг;
– методику виконання вправ біля станка;
– методику виконання вправ на середині зали.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати та пояснити правильне виконання вправ з методичною розкладкою.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №1: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми« Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №2
Тем:1. Методика вивчення вправ екзерсису біля станка: releve з I, II, V позиції, battement tendu pour lepied в підлогу і в повітря, battementtendujetepigue, grandplie по I, II, Vnозицій, tempsreleveparterreendehors і endedans, ronddejambeparterreendahorsiendedans.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення вправ екзерсису на середині зали: Iportdebras,battement tendu з I позиції, demirond dejambeparterreendahorsiendedans.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: трамплінні стрибки. tempslevesauté.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№2:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– постановку корпусу, голови, рук та ніг;
– методику виконання вправ біля станка;
– методику виконання вправ на середині зали.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати та пояснити правильне виконання вправ з методичною розкладкою.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №2: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми« Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №3
Тема 1.Методика вивчення екзерсису біля станка: положення ноги на surlecou-de-pied (основне), battementfrappe, battementrelevelent,battementdoublefrappe, положення ноги на sur lecou-de-pied (умовне),battement fondu, battementretire, petitbattement.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: battement tendu jete, ronddejambe par terre, port de bras № 2.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: changement de pieds.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№3:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка;
– методику виконання вправ на середині зали;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ з методичною розкладкою.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №3: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми «Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №4
Тема: 1. Методика вивчення вправ біля станка: pasdebourree, grandbattementjete, demiplie і grandplie з IV позиції, releve з IV позиції, pas degage з II і IVпозиції, battementfondu на 45°, battementfrappe на 30°, battement double frappe на 30°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: положення корпусу, battement frappe, IIIportdebras,
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: paseshappe.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№4:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №4: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №5
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: rond de jambe par terre en dehors і dedans на demiplie, battement releve lent на 90°, battementdeveloppe , battementsоutenu в підлогу, fouetteendehors і endedans 1/4 і 1/2 кола в підлогу, напівоберти у V позиції.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали:пози класичного танцю.
Питання до самоконтролю:
- Назви поз класичного танцю.
- Що розвивають пози?
- Який музичний розмір ?
- Який характер музичного супроводу до вправ?
- Пояснити методичну розкладку виконання поз.
- Які типові помилки під час виконання поз класичного танцю та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: pasglissade з просуванням вбік.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№5:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №5: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №6
Тема 1. Методика вивчення вправ біля станка; pliereleve з ногою на 45°, III port de bras з ногою назад на носок з plie, III port de bras з ногою вперед на носок з plie, pas balance, demironddejambeendehorsendedans на 45°, pas coupe.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: tempslie вперед і назад, pasdebourreesimple, battementtendu в позах класичного танцю.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: pasassemble вбік, sissonne simple.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№6:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №6: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №7
Тема 1. Методика вивчення вправ біля станка: battementsautenu на 45°,pas tombe, pas de bourree decote, підготовча вправа дoronddejambeen l’air.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: arabesquesI,II,III, battementtendujete в позах класичного танцю, battementfrappe на 30° в позах класичного танцю, grandbattementjete.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: pasjete, tempslevesaute з IVnозиції, paseshappe в IVnозицію.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№7:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №7: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №8
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: battementdeveloppepassé, grandbattementjetepointe, petitbattement з акцентом вперед і назад, battementtendujetebalancoir, releve на одній нозі, ronddejambeendehorsiendedans на 45°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: пози croisee, effacee, ecarfee на 45°, battementfondu на 45° в позах.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: paschasse, tempsleve з ногою наsurlecou-de-pied.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№8:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №8: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №9
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: battement double fondu, поза attitudeвперед і назад, battementsoutenu на 90°, поворот fouette en dehors i en dedans на 1/2 і 1/4кола на demi plie, tempsreleveendehors і endedans на 45°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: battementdeveloppe, battement develope passe на 90°, tempslie з перегинанням корпусу вперед і назад, battementsoutenu в позах класичного танцю.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro:assemble вперед і назад, double assemble.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№9:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №9: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №10
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: rond de jambe en l’air endehorsiendedans, IVarabesgues, поворот на 360° , поворот fouette en dehors i en dedans на 1/4 і 1/2 кола з ногою витягнутою попереду або позаду на 45°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: IV portdebras, battementrelevelent в позах класичного танцю.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro:pas eshappe en tournant на 1/4 і 1/2 кола, sissonneferme вбік, changement de pieds en tournant.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№10:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №10: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №11
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: battement developpe з demi plie, battementsoutenu на 45° на півпальцях, battementfrappe на 30° на півпальцях, battementdoublefrappe на півпальцях, -battementfondu на 45°на півпальцях, battementdoublefondu на 45°на півпальцях, petitbattementsurlecoudepied на півпальцях.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: grandbattementjete в позах класичного танцю, battementtenduentournant на 1/8 кола , пози I,II,III arabesgues на 45°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: paschasse в позах croisse і efface, sissonneferme вперед, назад .
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№11:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №11: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №12
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: preparation до pirouette з V позиції, grandronddejambedeveloppeendehorsі endedans, tombe з півобертом surlecou-de-pied.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: battementtendujeteentournant на 1/8 кола, preparationдopirouetteII, IV позицій, pasdebourrree dessus-dessous.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro:sissonne ouverte, pas emboite.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№12:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №12: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №13
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: – battementdeveloppe на півпальцях, ronddejambeen l’air з закінченням в demiplie, battementbattu, tempsreleve на 45° на півпальці endehorsetendedans, ronddejambeenlair на 45° на півпальцях en dehors en dedans.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: ronddejambeparterreentournant, поза attitudeeffacee, croisee.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№13:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання вправ на півпальцях біля станка та на середині зали;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ, стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №13: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №14
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: – grandbattementjetepasse .
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: battement battu, battement frappe en tournants, pasdebourreeballotte, adagio.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: temps leve в позі I arabesgues, pasdechat, pas ballonne, pas ballotte.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№14:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №14: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №15
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: battementfondu на 90°, grandbattementjetedeveloppe, grandbattementjetebalance, battementdeveloppe tombe, battementdeveloppe tombe в позах класичного танцю, grand battement jete passé.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: pirouette з V позиції endehors і endedans, pirouette з II позиції endehors і endedans.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: assemble з просуванням.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№15:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №15: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №16
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: grandronddejambejete, battementdeveloppeballotte, поворот fouette en dehors і endedansна 90°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: pirouetteз IVпозиції endehorsiendedans, Vportdebras, tempslieна 90°, pasdebourreesimpleentournant.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro:grand і petit changement de pied, grand і petit pas eshappe, grand assemble, sissone simple з закінченням в assemble .
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№16:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №16: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №17
Тема 1. Методика побудови екзерсису біля станка.
Питання до самоконтролю:
- Пояснити характер музичного супроводу вправи.
- Які рухи можуть поєднуватися в даній комбінації?
- Назвати рухи, використані в складеній комбінації.
- Пояснити принципи складання комбінації.
- Продемонструвати складену комбінацію.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№17: Скласти та записати комбінацію на задану вправу.
Студент повинен знати:
– музичний розмір та характер музичного супроводу вправ класичного екзерсису;
– принципи поєднання вправ при побудові комбінацій;
– принципи запису побудованих комбінацій;
Студент повинен вміти:
– визначити типові помилки при складанні комбінацій;
– добирати музичний супровід до вправ класичного екзерсису;
– добирати рухи, елементи для найбільш доцільного їх поєднання в комбінації;
– складати комбінації .
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №17: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №18
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: grandtempsreleveendehorsendedans, ronddejambeenl’airendehorsiendedans на 90°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: battementfonduentournant, пози effacee, croisee, ecartee на 90°, tourchaine.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro:eshappe battu, grand changment de pied en tournants, grand echappe en tournants , sissonne fondu, pas de bosques, roual, cabriolle.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№18:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №18: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №19
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: plie-releve з ногою на 90°.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: пози I, II,IIIarabesgues на 90°, pirouette en dehors з degage, поза IVarabesgue на 90°, pirouette en dedans з coupe кроку.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: entrechat-guatre, sissonneourverte в позах, sisonnesimpleentournant на 1/2 кола, paseshappeentournant на 360°, sisonneouverteentournant на 1/2 кола.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№19:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №19: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №20
Тема 1. Методика побудови екзерсису на середині зали.
Питання до самоконтролю:
- Пояснити характер музичного супроводу вправи.
- Які рухи можуть поєднуватися в даній комбінації?
- Назвати рухи, використані в складеній комбінації.
- Пояснити принципи складання комбінації.
- Продемонструвати складену комбінацію.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№20: Скласти та записати комбінацію на задану вправу.
Студент повинен знати:
– музичний розмір та характер музичного супроводу вправ класичного екзерсису;
– принципи поєднання вправ при побудові комбінацій;
– принципи запису побудованих комбінацій;
Студент повинен вміти:
– визначити типові помилки при складанні комбінацій;
– добирати музичний супровід до вправ класичного екзерсису;
– добирати рухи, елементи для найбільш доцільного їх поєднання в комбінації;
– складати комбінації .
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №20: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №21
Тема 1. Методика вивчення екзерсису біля станка: demironddejambedeveloppe на 90° на півпальцях, en dedans i en dehors , grandronddejambedeveloppe на 90°на півпальцях.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 2. Методика вивчення екзерсису на середині зали: VIportdebras, pirouette з II позиції (2 оберти), pirouetteз IVпозиції (2 оберти), tourlent.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Тема 3. Методика вивчення allegro: pas glissade en tournant, grandsissoneouverte з просуванням, pasfailli, перекидне jete.
Питання до самоконтролю:
- Як перекладається назва вправи.
- Що розвиває вправа?
- Який музичний розмір вправи?
- Який характер музичного супроводу вправи?
- Пояснити методичну розкладку вправи.
- Які типові помилки під час виконання вправи та шляхи їх усунення?
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№21:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка та на середині зали;
– методику виконання стрибків;
– термінологію вивчених вправ.
Студент повинен вміти:
– продемонструвати правильне виконання вправ , стрибків з методичною розкладкою;
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №21: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №22
Тема 1. Методика побудови частини заняття з класичного танцю (adagio).
Питання до самоконтролю:
- Пояснити характер музичного супроводу вправи.
- Які рухи можуть поєднуватися в даній комбінації?
- Назвати рухи, використані в складеній комбінації.
- Пояснити принципи складання комбінації.
- Продемонструвати складену комбінацію.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№22: Скласти та записати комбінацію на задану вправу.
Студент повинен знати:
– особливості побудови adagio;
– типові помилки при виконанні adagio та прийоми їх подолання;
– музичний розмір та характер музичного супроводу adagio.
Студенти повинен вміти:
– виправляти помилки при виконанні adagio;
– добирати музичний супровід до adagio;
– добирати рухи, елементи для найбільш доцільного їх поєднання в комбінації.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №22: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №23
Тема1. Методика побудови частини заняття з класичного танцю (allegro).
Питання до самоконтролю:
- Пояснити характер музичного супроводу вправи.
- Які рухи можуть поєднуватися в даній комбінації?
- Назвати рухи, використані в складеній комбінації.
- Пояснити принципи складання комбінації.
- Продемонструвати складену комбінацію.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№23: Скласти та записати комбінацію на задану вправу.
Студент повинен знати:
– особливості побудови стрибкових комбінацій;
– типові помилки при виконанні allegro та прийоми їх подолання;
– музичний розмір та характер музичного супроводу до комбінацій;
– принципи запису побудованих комбінацій.
Студент повинен вміти:
– виправляти помилки при виконанні allegro;
– добирати музичний супровід доallegro;
– добирати рухи, елементи для найбільш доцільного їх поєднання в комбінації.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №23: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №24
Тема1. Повторення та закріплення вправ біля станка, вправ на середині зали та allegro.
Питання до самоконтролю:
- Пояснити методику виконання вправ біля станка.
- Пояснити призначення вправ.
- Яка послідовність вивчення вправ біля станка.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№24:
Практично відпрацювати вивчені вправи до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– методику виконання вправ біля станка згідно етапів вивчення.
Студент повинен вміти:
– правильно виконувати елементи, вправи, сполучення та віртуозну техніку.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №24: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №25
Тема 1. Методика побудови заняття з класичного танцюбіля станка.
Питання до самоконтролю:
- Пояснити характер музичного супроводу вправ.
- Які рухи можуть поєднуватися в даних комбінаціях?
- Назвати рухи, використані в складених комбінаціях.
- Пояснити принципи складання комбінацій.
- Продемонструвати складені комбінації.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№25: Скласти та записати комбінації екзерсису біля станка.
Студент повинен знати:
– музичний розмір та характер музичного супроводу вправ класичного екзерсису;
– принципи поєднання вправ при побудові комбінацій;
– принципи запису побудованих комбінацій;
Студент повинен вміти:
– визначити типові помилки при складанні комбінацій;
– добирати музичний супровід до вправ класичного екзерсису;
– добирати рухи, елементи для найбільш доцільного їх поєднання в комбінації;
– складати комбінації ;
– записувати комбінації;
– розучувати складені комбінації з групою.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №25: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.
Навчальний модуль №26
Тема1. Методика побудови заняття з класичного танцю на середині залу та allegro.
Питання до самоконтролю:
1. Пояснити характер музичного супроводу вправ.
2. Які рухи можуть поєднуватися в даних комбінаціях?
3. Назвати рухи, використані в складених комбінаціях.
4. Пояснити принципи складання комбінацій.
5. Продемонструвати складені комбінації.
Література:
ЦвєтковаЛ.Ю. Методика викладання класичного танцю : підручник. – 2-е вид. – Київ : Альтерпрес, 2007.
Самостійна робота№26: Скласти та записати комбінації до завершення вивчення модуля.
Студент повинен знати:
– музичний розмір та характер музичного супроводу вправ класичного екзерсису;
– принципи поєднання вправ при побудові комбінацій;
– принципи запису побудованих комбінацій;
Студент повинен вміти:
– визначити типові помилки при складанні комбінацій;
– добирати музичний супровід до вправ класичного екзерсису;
– добирати рухи, елементи для найбільш доцільного їх поєднання в комбінації;
– складати комбінації ;
– записувати комбінації;
– розучувати складені комбінації з групою.
Складові модульного оцінювання: поточне оцінювання, оцінки за самостійну роботу.
Модульна контрольна робота №26: практичний показ, тестові завдання (із застосуванням програми«Itʹsquiz»), усна відповідь.