Гадяцький фаховий коледж культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ директора коледжу
від 28.12.2021 № 229
ПОЛОЖЕННЯ про комісію щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників Гадяцького фахового коледжу культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського
РОЗГЛЯНУТО І СХВАЛЕНО на засіданні педагогічної ради протокол № 4 від 24.12.2021 р. |
Гадяч
2021
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Положення про комісію щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників Гадяцького фахового коледжу культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського (далі – Положення) розроблене відповідно до Закону України «Про фахову передвищу освіту», Положення про фаховий мистецький коледж, розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 р. № 1726-р «Про підвищення рівня працевлаштування випускників навчальних закладів», наказу Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 27.04.2011 р. № 404 «Про затвердження Типового положення про підрозділ вищого навчального закладу щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників».
1.2 Комісія щодо сприяння працевлаштуванню студентів і випускників (далі – Комісія) є структурним підрозділом Гадяцького фахового коледжу культури і мистецтв ім. І.П.Котляпевського, яка сприяє реалізації права студентів і випускників на працю та забезпеченню їх першим робочим місцем.
1.3 Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, нормативними актами Міністерства освіти і науки України, Статутом Коледжу, іншими нормативними актами та даним Положенням.
2. ЗАВДАННЯ
Основними завданнями Комісії є:
2.1 Сприяння працевлаштуванню студентів та випускників.
2.2 Проведення моніторингу ринку праці, щодо затребуваності фахівців, підготовку яких здійснює Коледж та створення банку даних робочих місць.
2.3 Співпраця з державною службою зайнятості, закладами, установами та організаціями, незалежно від форми власності, які можуть бути потенційними роботодавцями для випускників.
2.4 Інформування студентів старших курсів та випускників Коледжу, щодо наявності вакантних місць в закладах, установах та організаціях, що відповідають їх фаховій підготовці (спеціальності).
2.5 Здійснення, спільно з Державною службою зайнятості, моніторингу працевлаштування випускників за місцем їх проживання.
2.6 Подання Державній службі зайнятості, за місцем проживання випускника, в якого питання працевлаштування залишається невирішеним, відомостей про нього (за його згодою) та здійснення спільних з Державною службою зайнятості дій, направлених на надання випускнику першого робочого місця.
3. ФУНКЦІЇ
Основними функціями Комісії є:
3.1 Співпраця з потенційними роботодавцями і забезпечення оперативного налагодження ділових стосунків Коледжу з місцевими органами виконавчої влади, центрами зайнятості, закладами, установами та організаціями (роботодавцями) тощо з питань професійної підготовки та працевлаштування студентів і випускників.
3.2 Запровадження системи зворотного зв’язку між закладами, установами та організаціями (роботодавцями) і Коледжем для отримання об’єктивної оцінки якості фахової підготовки.
3.3 Вивчення динаміки попиту на відповідних фахівців на ринку праці.
3.4 Створення бази даних про студентів і випускників, що звернулися до Комісії з питання працевлаштування.
3.5 Формування банку даних робочих місць у закладах, установах та організаціях культурно-мистецького спрямування для студентів і випускників.
3.6 Надання інформації студентам і випускникам про вакантні робочі місця відповідно до їх фахової підготовки (спеціальності).
3.5 Організація роз’яснювальної роботи серед студентів і випускників щодо нормативно-правових актів з питань державного регулювання зайнятості та трудових відносин.
3.6 Надання консультацій студентам і випускникам з питань оформлення власного резюме та розміщення його на веб-ресурсі Коледжу.
3.7 Організація зустрічей роботодавців зі студентами та випускниками з метою їх подальшого працевлаштування в конкретних закладах, установах та організаціях.
3.8 Організація заходів щодо сприяння працевлаштуванню студентів та випускників (дні кар’єри, круглі столи, семінари-практикуми, науково-практичні конференції, ярмарки професій, конкурси на заміщення вакантних посад за замовленням роботодавця, проведення зустрічей з кращими випускниками Коледжу тощо).
3.9 Здійснення моніторингу працевлаштування випускників та відстеження їх кар’єрного зростання.
3.10 Координація роботи випускаючих циклових комісій щодо організації зайнятості студентів, які бажають працювати у вільний від навчання час та створення бази даних про таких студентів.
3.11 Інформування випускаючих циклових комісій про наявні вакансії для подальшого працевлаштування випускників.
3.14 Налагодження тісної співпраці з органами студентського самоврядування у вирішенні питань працевлаштування.
3.15 Щорічне інформування Департаменту культури і туризму про результати остаточного розподілу випускників на робочі місця, як результат роботи Комісії.
4. ПРАВА
Комісія має право:
4.1 Розглядати на своїх засіданнях питання, що стосуються роботи випускаючих циклових комісій щодо працевлаштування студентів і випускників.
4.2 Координувати роботу випускаючих циклових комісій щодо організації працевлаштування студентів та випускників.
5. КЕРІВНИЦТВО
5.1 Керівництво роботою Комісії здійснює директор Коледжу.
5.2.Координацію планових завдань та їх виконання здійснює заступник директора з практичного навчання, сприяння працевлаштування та зовнішніх зв’язків, який входить в склад комісії.
5.3 Склад Комісії формується і затверджується наказом директора Коледжу.
5.4 До діяльності Комісії залучаються голови випускових ЦК та представники органів студентського самоврядування.
6. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ
Комісія для виконання своїх завдань співпрацює з випусковими цикловими комісіями, кадровою службою, органами студентського самоврядування та первинною профспілковою організацією студентів Коледжу. У межах своєї компетенції також контактує з посадовими особами та фахівцями місцевих органів виконавчої влади, службами зайнятості, закладами, установами та організаціями (роботодавцями) культурно-мистецького спрямування.