Формування педагогічної майстерності

 

Протягом усього навчального року студенти ІV курсу спеціалізації «Декоративно-прикладне мистецтво» проходили педагогічну практику на базі студії естетичного виховання відділення образотворчого мистецтва. Заняття проводились із дисциплін «Рисунок», «Живопис», «Композиція» та «Декоративно-прикладна творчість».

Для студентів – це відповідальний етап навчання, адже майбутня спеціальність випускників  – викладач початкових мистецьких навчальних закладів, керівник аматорського дитячого колективу. Студенти на практиці змогли застосувати професійні знання та вміння отримані за чотири роки навчання в училищі.

Спочатку були вагання, страх та невпевненість у власних силах. Завжди важко починати щось нове. Тим більше, коли розумієш власну відповідальність перед учнями студії, які приходять на заняття і чекають цікавого та змістовного навчання.

Позаду рік наполегливої праці. Студенти достойно, на високому професійному рівні пройшли випробування на готовність стати молодим спеціалістом.

По завершенню педагогічної практики студенти-практиканти провели залікові заняття у різновікових групах відділення образотворчого мистецтва студії естетичного виховання. А також відбувся захист проведених занять перед однокурсниками та викладачами.

Кожен із студентів зміг аргументувати обрані форми роботи при проведенні заняття. Були належно проаналізовані позитивні сторони  та допущені недоліки. Студенти відмітили важливість отриманих під час проходження педагогічної практики знань та навичок.

Свідоме ставлення студентів до власної практичної діяльності стало свідченням їх готовності до самостійної педагогічної роботи у позашкільних навчальних закладах.

7 6 5 4 3 2 1

О.М. Недвига, викладач-консультант педагогічної практики

 студентів спеціалізації «Декоративно-прикладне мистецтво»

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.